jesson

Alla inlägg under april 2009

Av Jessica - 1 april 2009 06:34


Det är april idag - första april. Härligt och lurigt. Ska åka förbi däckfirman nu på morgonen och se om de kan skifta däck åt mig. Bilen behöver också få känna att det är vår. XD


Det ser lite mulet ut så här på morgonkvisten, men enligt väderprognosen på TV ska det bli soligt, vackert och upp emot tio grader idag, och resten av veckan skulle fortsätta likadant. Härligt!


Ikväll ska jag låta mig inspireras av Michael Södermalm. Han kommer till Friskis kl 19 och föreläsningen håller på till kl 22. Jag var inne och kikade på webben igår, för att se lite vad jag har att förvänta mig, och efter de lovorden där får jag bara hoppas att det blir en kanonkväll!

Jag gillar att gå på entusiasmerande föreläsningar, och har ju som jag säkert nämnt tidigare på senare år blivit inspirerad av Christer Olsson, Ola Trouvé, Rune Rennemark & Rune Larsson. Hoppas på samma känsla ikväll när föredraget är slut, som efter ovanstående föreläsares dragningar. Var är de kvinnliga inspiratörerna, förresten?  Hmmm...





Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Skapa flashcards