jesson

Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Julklappsspelet

Av Jessica - 26 december 2009 10:19


Foto: Matilda  


I går eftermiddag var vi inbjudna till makens syster och hennes familj. Det var jättemysigt. Vi fick glögg och pepparkakor och så spelade vi kort. Efter ett par timmar övergick vi till att spela julklappsspelet. Det var riktigt, riktigt roligt och vi tackar, niger och bugar för en mycket trevlig kväll. 

 


Vi blev även bjudna på julmat till makens och sonens stora förtjusning. De älskar verkligen julmat. Som avslutning på måltiden bjöds det på ris á lá malta. Inte min grej det heller, men maken och sonen riktigt strålade av lycka.


I natt har det snöat lite igen. Det ser kallt och halt ut ute nu. Brrr!Familjen sover fortfarande. Vet inte vad planen är för idag. Jag hade tänkt åka och träna, men jag vågar inte riktigt det, för jag har ont i halsen idag. Känner mig inte förkyld eller sjuk för övrigt, men skavet i halsen känns inte alls bra, så jag ska nog faktiskt ta det lugnt idag och se vad som händer.


Kanske man ska ge sig ut och shoppa lite på mellandagsrean istället? Som alla andra... Det är dock inte troligt att det jag verkligen behöver - en ny kameraväska - är med på rean. Den kostar nog vad den kostar, och jag vet inte ens vad jag vill ha för en, men jag får inte plats med mina grejer i den väskan jag har nu i alla fall, så jag måste ut och kolla. Nu eller senare, men ju förr desto bättre, naturligtvis.

 
 
Ingen bild

AMC

26 december 2009 11:00

Hej där och godfortsättning.
Jag behöver också en ny kameraväska verkar som tomten vetat vad vi båda önskade oss:)
Hur kul som helst, nu gäller det bara att ta sig tid att ge sig ut och fota. hoppas din hals blir bättre.

 
Mor

Mor

26 december 2009 20:16

God fortsättning...(det är ju bara de tre första juldagarna som nu går in på sina sista timmar) *s*.

Nu har jag sett honom...och jag tror jag gillar vad jag ser!!!

Åhhh, jaaaaaaa...vill gärna att ni kommer hit i morgon...ni fattas oss!!!

Blev det någon trängsel för er del bland "reafolket", för ni kunde väl inte motstå frestelsen till att leta fynd???

Pussar och kramar till er alla tre!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Skapa flashcards