jesson

Alla inlägg under februari 2010

Av Jessica - 3 februari 2010 06:52

  

Karina, Mica och Lotta - tack snälla för era kommentarer. Måste vara de som fick mig frisk igen. Nu är jag nämligen på benen igen. Sitter här med en kopp kaffe och ska snart ge mig iväg till jobbet.


Det har kommit ännu mera snö och det är riktigt mysigt, tycker jag. Det började snöa igår vid lunchtid och sen bara fortsatte det hela dagen. Det blåste och snöade och hela världen låg i ett grått snöblött dis. Rutorna var våta av snö och jag var väldigt tacksam över att inte behöva gå ut. Nu är dock allt stilla och ovädret har lugnat ner sig. Jag ska snart sopa fram min bil ur snömassorna och sladda iväg.


Jag har inga övriga planer för dagen utan tar det som det kommer. Känner inte riktigt för att träna just nu, men det kanske ändrar sig under dagen.

Av Jessica - 2 februari 2010 11:19

        

Mica, tack för din underbara kommentar - jag hör dit fantastiska, bubblande glada skratt ända hit. Jag älskar dig också, kära väninna! =) Vi ska ju göra nåt kul ihop den 12 mars - det är inte långt kvar dit nu... 

♫ "Nr 90 Kleist, till er tjänst, Nr 90 Kleist till er tjänst, men bara så du vet jag kommer rymma härifrån..." ♫ // "Jag är pirat, sanktionerad av vår kung, jag är pirat, både vacker och ung, oeoo, oeoo här går ett sjörövarskepp på det blå...♫


Tack också goa Angelica och kära moder för era kommentarer. Tyvärr blev det ingen step eller träning över huvud taget för min del igår p g a att jag inte mådde bra. Det är också förklaringen till varför jag inte skrivit tidigare idag, mamma lilla. Trevligt förresten att höra att du saknar mina inlägg. ;o)


Jag åkte hem från jobbet vid lunchtid igår, för jag hade ont i bihålorna och huvudet, kände mig febrig och allmänt kass & hängig. Jag har sovit massor. Just nu är jag uppe en stund men något jobb blir det inte idag heller. Känner mig inte alls kurant! =( Nu intar jag horisontalläge igen - hoppas på bättring ju längre dagen lider.

Av Jessica - 1 februari 2010 06:57

  

Tackar Lisa för kommentaren och hoppas att du återkommer. =)


Massa mer snö har vi fått här på västkusten. Det började snöa lite smått redan när vi var på väg hem från Varberg igår, och när jag gick och la mig igår kväll snöade det ymnigt.


Alla bilar på parkeringen är helt täckta av snö och det ser jättemysigt ut. Kallaste vintern på 50 år sa de i ett inslag på nyheterna i morse, men i nästa inslag sa de att vi har den kallaste vintern på 20 år. Strunt samma om det är kallare än på 20, 30, 40 eller 50 år; det är kallt, det är vinter och jag gillar det!

  


En sak jag gillar mindre är att vi inte fått någon tidning på två dagar. Jag kan köpa att det blir fel en gång, men inte två dagar i rad. Hur ska det nu gå med mig, när inte morgonrutinerna kan utföras enligt normalt? Kommer jag att fungera över huvud taget eller blir allt bara pannkaka? Får slå VTD en signal, för i morgon vill jag absolut inte mötas av en tom brevlåda.


Ha nu en riktigt bra måndag och en härlig vecka!






Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards