jesson

Alla inlägg under juli 2010

Av Jessica - 2 juli 2010 07:57

Fick mycket gjort och en hel del shoppat både till mor och till oss i förrgår. Så nu är det färdigpyntat och fint på vår balkong. Kom dessutom på att ett Kaxås-skåp  som vi hade i förrådet skulle passa bra för förvaring av alla små lyktor på baksidan, så den skruvade maken upp på väggen där ute igår medan jag var iväg och fikade med Extra, Sångerskan och Footie. Kanon, blev det!

    

Igår morse var det helt igenmulet så det blev ännu en dag i shoppingens tecken. Jag passade på att förlänga mitt mobilabonnemang och kunde därmed gå hem från trebutiken med en helt ny, härlig, alldeles egen iPhone! Lycka! Hälsade på mamma en stund, men kunde knappt bärga mig - jag ville bara hem och sätta på telefonen, ladda den och komma igång. Inte bra med för många molniga dagar, det kan bli dyrt! ;o)

  

Som tur är är det soligt och vackert väder idag, så inom kort bär det av till Hanhalsholme för lite soldyrkan och kanske ett och annat dopp. Jag har ju faktiskt inte premiärdoppat mig för i år ännu... Hrm, får se om det är dags idag.


  



Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards