jesson

Alla inlägg under juni 2011

Av Jessica - 3 juni 2011 20:28


Nyss hemma hos oss:
 


Sverige-Moldavien börjar inom kort... I bakgrunden spelas förstås den härliga "Snart skiner Poseidon". Blåvitt-fan ut i fingerspetsarna är maken, och Tobbe Hysén är ju med från start ikväll... 
 

Av Jessica - 3 juni 2011 07:01



En bild till från morgonrundan hinner jag med, sen ska jag göra mig klar och cykla till jobbet. Jag ska köra minikorta raster idag, så att jag kommer hem så fort som det bara är möjligt! Den här dagen blir nog något alldeles särskilt. :o) Ha en underbart härlig fredag allihop!


 



Av Jessica - 3 juni 2011 06:26

Tankar man, som jag, på med det här bränslet på morgonen är det inte så konstigt att man är kvittrande glad hela dagen - eller hur?

Av Jessica - 3 juni 2011 06:04


Foto: Lars Rambäck
 

God morgon!  


Här har ni mig, med ögonen uppspärrade för att kvällssolen inte skulle få mig att skrynkla ihop hela ansiktet och framför allt ögonen, igår kväll. En kväll som bland annat innehöll det här:







   

Känner mig ungefär lika glad som jag ser ut på bilden idag, för oj, vilken underbar morgon! Det kommer att bli en kanonfredag! Alldeles vindstilla, soligt och himlen är blå... Kameran fick följa med ut på morgonpromenad idag och nu ska jag kika på vad jag lyckades fånga.

Av Jessica - 2 juni 2011 22:18


 



Nyss hemkomna från en härlig grill-/utekväll i Vallda hos AMC och Krig. Och så rottisen Grolle då förstås. Vi är mätta, belåtna och mycket nöjda med det fina vädret och det trevliga sällskapet. Tackar, niger och bockar gör vi - nästa gång hos oss, som sagt var! 

Av Jessica - 2 juni 2011 15:51



Lycka till med butiken!  
Japp, idag slog nya butiken i Åsa upp portarna - Mitt hem & jag. Självklart var AMC och jag där, lämnade en blomma till vår söta kurskamrat och kikade runt bland alla fina saker. Blir kanon, tror jag!  


Efteråt tog vi en tur till Butik Gläntan, där en av våra fotokurskompisar håller till. En av mina absoluta favoritbutiker, även om själva inredningsstilen inte hör hemma hos mig. Men jag kommer sällan tomhänt ur den butiken kan jag säga - hon säljer massa fina smycken också och det är jag ju svag för. Jodå, jag köpte mig en söt liten ring och en present till darlingen idag. Vad han kan tänkas gå igång på i denna butik? Ja, det får han eventuellt berätta själv om han vill. ;o) 


     

Av Jessica - 2 juni 2011 08:54


Ja, en himla massa bilder från studentmottagningen - nu kör vi!




                             

Av Jessica - 1 juni 2011 07:12

Nu har jag redan sett dagens första unga studenter. Två yngre herrar som jag antar var på väg hem till Mark & Extra. Champagnefrukost där, månne? Jag har också hört de första glädjevrålen och jag är så glad för att det även vädermässigt verkar bli en riktig kalasdag idag! Sommaren har återvänt - precis i rättan tid! =) 

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards