jesson

Alla inlägg under juni 2011

Av Jessica - 1 juni 2011 06:17



Idag är det stora firardagen i Kungsbacka! Aranäs- och Lindälvsgymnasiet släpper ut sina nybakade studenter klockan ett respektive två. Grattis säger jag till alla er som tar studenten idag! Vi ska hem till Extra och Mark på studentkalas i eftermiddag. Trevligt!

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Skapa flashcards