jesson

Alla inlägg under juli 2011

Av Jessica - 2 juli 2011 10:54




Den fjärde juni i år var jag och fotograferade ett brudpar vid Varbergs kurort, vilket jag redan berättat om tidigare här på bloggen. Vill du ta dig en kik på hur bilderna blev? Då kan du antingen klicka på bilden här ovan eller här. Jag har precis lagt ut bilderna på min fotoblogg - välkommen! =)


 

Av Jessica - 2 juli 2011 07:45


Satt här och tänkte vidare på att det faktiskt visst gör något att det regnar idag; vi ska ju grilla ikväll! Så en liten magisk ramsa tog form i mitt huvud. Jag får upprepa den högt några gånger i timman under dagen, som en bön eller besvärjelse och se var vi landar ikväll...







  

Av Jessica - 2 juli 2011 07:00




Behövde inte åka till affären. Inte heller vänta på att kakan skulle bli klar för att kunna fotografera den - det har jag redan gjort vid ett annat tillfälle; en sån här het chilikladdkaka står nu med tio minuters gräddningstid kvar i vår ugn och ska locka maken till att vakna snart...  

Av Jessica - 2 juli 2011 06:09



God morgon, världen! Vaknade upp till en regnig lördagsmorgon här för en stund sen. Men det gör inget. Det är faktiskt ganska mysigt. Jag har tänt mitt älskade clean cotton-ljus, smuttar på en kopp kaffe och har precis fotograferat mina nya flip flops, som hade kommit igår! Yay! 


Har inte några bestämda planer för dagen, men det känns som att det är en perfekt morgon för att dra igång med lite bakning. ICA öppnar klockan sju, så då kan jag åka och handla ingredienser, om det fattas något. Hade varit mysigt att låta gubben vakna till lite bakångor...

Av Jessica - 1 juli 2011 06:15




Jag slutade som planerat vid tolvtiden igår och åkte till kyrkan och fotograferade. Därefter åkte jag hem och åt lunch tillsammans med maken. Pratade med JM, fick massa adresser och gav mig därefter ut på en fotorunda som avslutades halv fem.


Blir till att redigera bilder i helgen, uppdatera hemsidan och som jag redan nämnt; min fotoblogg ska få lite nya bilder också - förhoppningsvis redan i helgen.


Men nu är det fredag morgon, jag har varit ute och gått, är duschad och klar samt har hunnit avnjuta dagens första kopp kaffe. Snart blir det en till, ihop med ett par grova smörgåsar till frukost. I eftermiddag ska jag kolla om mina beställda flip flops har anlänt och sen är det dags för fredagsmys. =)


Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Skapa flashcards