jesson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jessica - 2 oktober 2011 10:06



Gästerna började droppa in vid femtiden igår. Vi bjöd på Tacolasagne ur långpanna med sallad samt tårta som sonens kusin bakat på beställning, dagen till ära. Helt Jägermeisterbefriad förutom dekorationsmässigt, det kan jag lova! :) Nu är han färdigfirad för denna gång och rik som ett troll. Det var många platta paket i C6-storlek som överlämnades till födelsedagsbarnet...





Av Jessica - 1 oktober 2011 08:03




Tycker det är lite lustigt att Budapestlängd är sonens absoluta tårtfavorit. Maken älskar den också - fast han gillar ju alla sorters kakor och bakverk förstås. Det är nämligen så att min mamma också har det här som sin tårtfavorit. Vissa saker går alltså i arv. Hoppar visserligen över en generation då och då. Mig till exempel; men så är jag ju inget bull-, kak- och/eller tårtfreak överhuvudtaget. Nja, om det inte gäller att baka då, alltså.

Av Jessica - 1 oktober 2011 07:46




Veckans nya: makens glasögon. Äntligen har han tagit tag i problemet, gått till optikern och införskaffat sig ett par med progressiva glas, så från och med nu är det så här ni kommer att se honom. Jag har ju naturligtvis varit med och valt bågar - vad tycks? Jag tycker de är snygga och passar honom jättebra.


Själv säger han att han ser ut som en massmördare från en film han sett men inte minns namnet på... Någon som känner igen mördaren?

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards