jesson

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Pågår hos mig just nu

Av Jessica - 30 december 2011 07:15




... nackspärr kureras efter bästa förmåga. Aj, aj - ajje!  


Glada tillrop, kryapådighälsningar, blomsterbud, chokladaskar, Wordfeudinvites - jesson69 - och annat smått och gott som kan förgylla en krymplings dag mottages därför tacksamt denna fredag. Anyone? 


Funderar på att slänga den här strejkande kroppen på tippen tillsammans med granen efter nyår. Vad tror du om det, huh? Bra ide va?

 
 
Susanne

Susanne

30 december 2011 08:12

Inte ska du slänga dig på tippen, släng dig i sängen en stund och sen återkommer du med nya krafter... lägger till dig på Wordfeud lite senare så vi kan tampas lite...(jag är inte så värstingens bra så du kan nog bli uppiggad av en vinst :-)

http://kandy.se

Jessica

30 december 2011 10:26

Åh Susanne, en l ä g g m a t c h - PRECIS vad jag behöver! ? :O) Nej då, men jag ser fram emot inviten och att spela med dig! Tack söta!

 
AnetteJ

AnetteJ

30 december 2011 08:25

Nej inte ska du kasseras !!!! Jag vet hur det känns att ha smärta , man får försöka bita ihop ( lättare sagt än gjort ). Jag hoppas att fredagsvilan gör susen för dig. Mitt bästa tips är att du tar en värmekudde och ligger runt nacken, sen virar du in allt i en handuk så värmen verkligen "hålls på plats".
Gå sen och lägg dig med det i minst 15 minuter, gärna upp mot en halvtimme. Sen när du är genomvarm skall du strecha ut nackmusklerna väldigt försiktigt. Gör ett antal upprepningar och håll ett tag.

Kan garantera att det lättar direkt! Men det krävs tålamod vännen !!

Krya på dig kramar i massvis från skåne kommer pronto <3

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

Jessica

30 december 2011 10:24

Jag har legat med vetekudde hela eftermiddagen igår och hela morgonen/förmiddagen idag. Läst, Wf:at, Spotifyletat och rört nacken lite försiktigt då jag tassat upp på toa eller ut i köket för att äta Panodil eller dricka vatten... Klart det går över :) , men just nu är det väldigt ömt och handikappande.

 
Ingen bild

Ann

30 december 2011 09:38

Oj det låter allvarligt om du vill göra dig av med kroppen ihop med granen. Häng i nackspärren kommer att gå över med lite vila idag tillsammans med vetekudde och voltaren. Själv är jag ledig idag och ska bara ligga i soffan o se på film, se på skidåkningen och så kommer det ju hästhoppning. Inte ett måste på hela dagen det känns skönt. Ett gott slut önskar jag dig (trots vissa krämpor) och ett riktigt gott 2012 med massa fina bilder, bloggande, tränande på friskis och massa annat trevligt. Hälsningar från en trogen läsare

Jessica

30 december 2011 10:21

Vi slappar in det nya året helt enkelt. Lite panik har jag dock, vi ska ha folk i morgon och jag behöver förbereda!

Gott slut och gott nytt till dig också! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards