jesson

Alla inlägg under december 2011

Av Jessica - 1 december 2011 06:27


Anders slaskar - julen braskar...? Jodå, ska vi gå på det lär julen bli kall och krispig här hos oss, för igår, på Andersdagen, hade vi många plusgrader på västkusten. Hoppas det stämmer. :o)


Så här inför jul är det nog så att min selektiva perception riktar mitt fokus mot saker jag själv önskar mig, eller saker jag vill ge bort i julklapp. Det är lätt hänt... Hur det än förhåller sig med den saken "sprang jag på" en reklamfilm igår, och jag kände direkt att den där grejen vill jag ha! Den här självgående vispen skulle nämligen väldigt gärna få flytta in i mitt kök. Så himla smidig! Man sätter ner den i såsen som ska "kokas under ständig omrörning" och ägnar tiden i köket åt annat - hacka sallad till exempel! Fiffig grej!




Och när jag bläddrade igenom senaste numret av Plaza Interiör igår kväll, innan jag skulle somna, hittade jag en grej till som jag gärna skulle vilja ha, då mina färska örter ofta redan efter den korta transporten hem från mataffären fort tappar sin spänst och fräschör. Me like!



       

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Skapa flashcards