jesson

Alla inlägg under mars 2012

Av Jessica - 3 mars 2012 08:18




Weehoo, jag är på ett makalöst bra humör! Tänk vad lite sol kan göra! Strålande lördagsmorgon! Så härligt! Och efter en släng av magsjuka igår (urk) är jag nu åter fit for fight! Sitter här och njuter med en kopp kaffe, lyssnar på massa favoritlåtar på Spotify och funderar på vad jag ska hitta på idag. Maken ska först på fotbollsträning och därefter är det Arsenalmatch på TV:n så hans sällskap kan jag inte räkna med.

Men jag tänker då INTE sitta inne en dag som denna! Funderar på att ta med mig kameran ut på en liten utflykt. Hoppas någon annan vill följa med mig. Ut till havet...? Kanske en sväng till Botaniska eller Trädgårdsföreningen; eventuellt både och..?  Strosa runt i hamnen i Göteborg och njuta bland alla vårglada människor...? Får se var jag hamnar till slut.

Av Jessica - 2 mars 2012 05:58



Ännu en helt underbar dag bjöds vi på vädermässigt igår. Jag cyklade som vanligt till och från jobbet, och när jag väl kommit hem hade jag inte ro att sitta inne utan jag gav mig ut på ännu en cykeltur i vårsolen. Helt underbart! Idag har t o m vårjeansen hittat sin väg ut ur garderoben - välkomna ut! ;o)

    

Av Jessica - 1 mars 2012 05:46



Igår var det verkligen vårvärder! På riktigt! Solen fullkomligt öste ner över mina kollegor och mig när vi var ute på vår lunchpromenad. Den ena plockade till och med av sig jackan och hängde den över armen när vi gick. Så skönt var det ute! Underbart, underbart!


Efter jobbet hade jag en fikadejt på Trubaduren. Nu ska här rådas bot på att vi försummat kulturen minsann! Så fram med stora kulturkalendern. Vad finns att se? Teater, musikaler, konserter. Här ska frossas i både det ena och det andra framöver hoppas vi.

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards