jesson

Alla inlägg under april 2012

Av Jessica - 8 april 2012 15:00






Fick tipset av min kära svägerska nu i eftermiddags att gå ut på baksidan. En mäktig halo bredde nämligen ut sig över himlen. Så galet vackert! Glad att jag fick med mig kameran ut. :O)

 
Av Jessica - 8 april 2012 06:36


Traditionen med handvispad äggtoddy lever vidare - här mästerligt utförd av svågerns far.


Vi hade en härlig påskafton hemma hos makens syster och svåger igår kväll. God mat och trevligt sällskap till trots tröttnade jag på att sitta och nysa och snörvla när klockan var halv tio, så då åkte vi hem, maken och jag. Men det var mycket lyckat fram tills dess. 






Av Jessica - 7 april 2012 14:28



 
Av Jessica - 7 april 2012 07:10



 
Igår kväll fixade maken äggtoddy. Det är lite mysigt med denna varma dryck till att börja med. Första smutten är ganska god, andra likaså, men när jag väl tagit en tredje smutt räcker det. Nu har vi i alla fall gjort det. Det finns ju några saker man bara måste göra på påsk, och att dricka lite äggtoddy är en av dem. Fast det är inte särskilt gott, alltså... 

Av Jessica - 6 april 2012 08:39




Idag långfredag simmar vi lugnt här hemma hos oss. Både maken och jag har fått ärva en förkylning av sonen som kom hem med rinnande näsa efter Tignesvistelsen. Det regnar här i Kungsbacka idag så det passar ju ganska bra då att ta en lugn pyssla inne-dag. Tända några ljus, spela soft musik, damma och fissla lite. Mmm, så får det nog bli idag.

Av Jessica - 6 april 2012 08:35




Rätt svar på gårdagens bildfråga är Nutellabakelse.

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Skapa flashcards