jesson

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Strykpulver

Av Jessica - 4 maj 2012 05:52




Och så var det fredag morgon igen. Veckans bästa stund tror jag. Idag ska jag bland annat på ett möte med chefen och så ska jag på akupunktur innan lunch. Dessutom är det min sista dag som kökschef för denna omgång och det känns stort att lämna stafettpinnen vidare.


I veckan har jag varit och hämtat ut ett paket från Buzzador. Som buzzador får jag bland annat möjlighet att testa olika produkter och dela med mig av dem till mina vänner. Den här gången är det fläckborttagningsmedel som ska testas. Jag körde en maskin ljus fintvätt igår och faktum är att jag kände mig väldigt nöjd med resultatet. Synd att det inte finns häng-, vik- & strykpulver också!
 

Det ska hur som helst bli spännande att se om jag blir lika nöjd med alla produkter och om de kan rå på fläckar som sonen på något mystiskt sätt fortfarande skaffar sig. Jag menar han är ju ändå vuxen... 


Du kommer väl ihåg att rösta på din favoritbild i fototävlingen? Det är bara två dagar kvar att rösta nu sen är vinnaren korad... Röstar gör du uppe till höger i menyn, precis under presentationsbilden. 




 
 
AnetteJ

AnetteJ

4 maj 2012 06:19

Jag gillar vsnish !!! O litar på rosa ;)

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

Jessica

4 maj 2012 16:55

Liiite reklamskadad, vännen? ;o)

 
Ingen bild

Niklas Rhodin

4 maj 2012 06:29

Morrn!

Har ordnat min garderob så att jag hänger in alla t-shirts, skjortor etc direkt från tvättställningen.

T-shirts går oftast ta på direkt, utan strykning. Det samma om det är hög kvalitet på skjortorna, 'strykfria'. Sparar dyr tid som man kan använda till att surfa på Blocket eller annat......

Jessica

4 maj 2012 16:55

Bra och användbart tips, Niklas. Jag håller med - mycket går att användas direkt efter hängning om man hängt det väl vill säga. Och på tal om hänga - vem vill inte hänga på Blocket? ;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Skapa flashcards