jesson

Alla inlägg under maj 2012

Av Jessica - 1 maj 2012 10:26



Jodå, jag inhandlade lite blommor, fixade till på baksidan under dagen och kunde njuta av att äta grillat utomhus igår kväll. Men det var ingen direkt värme, så det var skönt att gå inomhus efter en liten stund, men nu har vi gjort det. Sommaren blir förhoppningsvis fin så vi kan se fram emot många fler sådana här grillkvällar framöver.





Nickan och hennes dotter kom hit senare på kvällen. Vi spelade kort, åt ost och kex, jättegoda chokladdoppade vindruvor och jordgubbar och satt och pratade. En skön kväll helt klart.


Och nu är det den första maj, sista lediga dagen för den här omgången och även sista dagen för dig att skicka in en bild till fototävlingen om du vill vara med. Skynda, skynda! :-)



 

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards