jesson

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Sommarens smörigaste smyckestävling?!

Av Jessica - 29 juni 2012 17:28




 

OBS! Kom ihåg att ange din mejladress i kommentaren så jag kan kontakta dig om/när du vinner!


(P.S. Länka gärna till tävlingen från din egen blogg om du vill, det är ok att låna tävlingsbannern.)


 

 
 
Ingen bild

dick

29 juni 2012 19:28

LARS e bäst

Jessica

29 juni 2012 23:16

Så, min blogg är bra för att Lars är med på bild ibland...? Intressant.

 
Agneta

Agneta

29 juni 2012 21:36

Ha, ha...Vet inte om jag är nåt bra på att smöra, men det jag gillar mest med din blogg är dina fantastiska foton! Alltid spännande att kika in här och titta vad som dykt upp. Du är ju så flitig i ditt bloggande, så väntar man ett par dagar har det hänt mycket. Sedan har du dessutom en väldigt fin layout. Ditt sätt att skriva är trevligt och intressant!
Det är mina intryck härifrån hittills, och jag har ju inte hängt med en så lång tid...men jag kommer definitivt att fortsätta hänga här! :-)
Angående Dicks kommentar; Lars...är det maken? För i så fall, jo, visst är han stilig;-)
Väldigt fint halsband dessutom!
Kram

http://www.agbl.wordpress.com

Jessica

29 juni 2012 21:41

M-m-mm, den här karamellen smakar mer. Jag suger på den ett tag. Härlig sötma! :o)

(Å, yup, du har rätt i ditt antagande angående Lars)

 
Ingen bild

Camilla H

29 juni 2012 22:48

Jag är heller inget vidare på smör ;-) så jag berättar utan vidare vad som är bra ! Bloggen är väldigt snygg -du fotogfarerar otroligt bra och jag tycker verkligen om dina motiv som är allt ifrån vårt vackra Kungsbacka till underbara blommor och människor.
Du är fantastiskt bra på att formulerar dig när du skriver.
Jag tittar in och läser ibland för att det är en "feel good" blogg.
Vacker och positiv!
Hälsningar Camilla H

Jessica

29 juni 2012 22:54

Tack, min sköna. :o)

 
malin

malin

30 juni 2012 07:41

Din blogg är grymt härlig att läsa alltså jag mår bra av att läsa lite och titta på bilderna i din blogg.. Jag älskar inte bara bloggen utan utseendet o dom starka färgerna och då menar jag asso mjuka söta lugna färger men ändå starka jag har läst din blogg rätt länge nu och jag kan bara inte sluta.......♥♥♥ Jag älskar din blogg mer än jag fattar♥♥♥♥♥
Ps. Vackert namn du har och du är supersöt/gullig/fin... min syrra heter också jessica med c

http://nattstad.se/MaalinKarlsson

Jessica

30 juni 2012 07:55

Sött som socker och jag smälter som smör i solen. :O)

 
Sandra

Sandra

30 juni 2012 15:07

Rolig tävling, som alla parter vinner på! :D
Det jag fastnade för är dina bilder, dom är hur härliga som helst att se på. Bilder är också något som påverkar mitt humör, och kan både få mig att le och gråta (på ett bra sätt förstås) och du är en av väldigt få bloggare som klarar ta dessa bilderna som jag fastnar för rejält! Man kan ju skylla att det är mycket pga din Nikon-kamera, men så är ju i verkligheten inte! För att kunna få sådana fantastiska bilder, måste man både ha talang och passion för att kunna fota på det viset du gör. :) (En av favoriterna är dom "vita" maskrosorna du har fotat - enkel,men väldigt vackert att se på. Så ja, det är ju till en stor fördel att du faktiskt använder bilder i varje inlägg du skriver! Sedan gillar jag att du skriver om mycket blandat, det blir inte ensformigt och man får liksom "uppleva dagen/känslan" tillsammans med dig! :) Ja, detta kändes ju lite smörigt, men allt jag har skrivit är ju sant och nu som man har chansen att skriva extra långa fina kommentarer så gör det ju inget att vara extra smörig av sig. :) Ha en trevlig helg!

http://passionsblomma.bloggplatsen.se

Jessica

30 juni 2012 17:25

Blir varm i hjärtat... :o)

 
stina

stina

30 juni 2012 15:32

JAg gillar din blogg för den är unik!
Som den här tävlingen! Det är rätt så uniK! Hihi.

Bloggen är väldigt snygg! Designen är fin... du fotogfarerar otroligt bra och jag tycker verkligen om dina motiv på bilderna.
JAg gillar verkligen Ackord och sångtexter, även fast det bara fins två inlägg.
Men jag gillar även dagens doft :D.

Gjorde en liten dikt eftersom det är en "smörtävling".

J:Jordnära som gjorden.
e: Alltid Egen.
s: sanningen är hennes grej :D
s: snäll och sött som en appelsin.
i: Citerar bra.
a: Alltid unik.

haha men ja hej dåå.
Min melj stinaliffner@hotmail.com

http://stinasmusikhemsida.blogg.se

Jessica

30 juni 2012 17:23

En egen hejaramsa minsann. Man tackar.
Jag hör publiken på arenan när jag gör entré... Härligt! ;o)

 
Ingen bild

Marie L-M

30 juni 2012 21:12

Hej!
Så underbar, spännade, egen, intressant, uppiggande, färgstark,
tjusig, chosefri, njutbar, charmant, stärkande, ja du är helt
enkelt unik! Har ganska nyligen hittat dig, och blivit fast,
jag både fnittrar och njuter. Din blogg är en uppfriskande
kontrast, till det alldeles för perfekta (läs tråkiga)..
Tyvärr är jag nog lite för dålig på att smöra, men har
i alla fall gjort ett försök!
Ha det så gott/ Marie

Jessica

30 juni 2012 23:15

Välkommen till min operfekta värld. Smöret smakar fint. :o)

 
Helena Lindgren

Helena Lindgren

1 juli 2012 16:22

Jag tycker om att din blogg har sådan härlig färg den blir liksom inte tråkig. Och hjärtat med krumleurerna gör det till en härlig blandning det. Det syns att du har gått in för den här bloggen och verkligen asnträngt på desginen.

Kram

http://www.supergirlpower.devote.se

Jessica

1 juli 2012 16:24

Ja, ja, ja - jag har en otråkig blogg! Me like!

 
Ingen bild

Tezz-a

2 juli 2012 00:06

Varje morgon jag slår upp mina blå ögon så startar jag datorn det första jag gör. Därefter gör jag ordning en kopp te och några mackor. Därefter sätter jag mig och njuter, till din blogg. Den ljusrosa färgen är väldigt behaglig att titta på och du har samma humor som jag. Även samma uttryck, dvs kastar in engelska utryck här och där, det kryddar verkligen min läsning. Det är som att läsa min egen blogg, och vem älskar inte sin egen blogg?

Har även din senaste photoshopbild som bakgrundsbild på min dator :)

fispottan@hotmail.com

Jessica

2 juli 2012 05:39

Åh wow, det där var en underbar kommentar, tack! Vad har du för bloggadress - nu blev jag ju nyfiken...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards