jesson

Alla inlägg under juni 2012

Av Jessica - 3 juni 2012 10:06



En härligt solig söndagsmorgon har vi fått vakna till idag. Jag har INGENTING planerat för dagen och det sprider sig ett allt snabbare bubblande pirr av förväntan i kroppen på mig. Vad ska jag göra med alla dessa lediga timmar?! Vad som helst kan hända!


Sonen är hos en kompis och maken ska snart ge sig iväg till Hamravallen, där Tölöcupen pågår, och agera sjukvårdare. Får se vad dagen har att erbjuda mig...

Av Jessica - 2 juni 2012 10:18

  
      

Av Jessica - 1 juni 2012 05:38




Sofie, mejla mig din adress så kommer örhängena till dig på posten inom kort!
jesson69@hotmail.com 

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards