jesson

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Allt är kalas!

Av Jessica - 5 juli 2012 05:41




Igår var maken och jag på kalas och firade hans brorsons födelsedag. Som vanligt på brorsonens dag var det strålande fint väder och vi kunde sitta ute. Kalasskönt! Väl hemma på kvällen ville man ju bara inte gå in, så vi blev sittande på framsidan länge, länge. Och lika fint verkar det bli idag, om inte ännu finare, för redan nu på morgonen är det ljuvligt varmt, soligt och gott.


Jag har tack vare att vi passar grannens hund redan varit ute på en liten promenad här nu på morgonkvisten och det var helt underbart ute. Fåglarna kvittrade i kapp och luften var frisk och klar. Mmmm. Kalas! Tänk att den kom till slut, sommaren... :O)



 
 
AnetteJ

AnetteJ

5 juli 2012 06:08

Ja du sommaren höll på sig lääääänge !! Vilken härlig animation , hur gör du dem ??
Härligt med kalas. Vi satt oxå ute lääänge igår , lr rättare sagt jag - gubben var i poolhålet o grävde ;0)

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

Jessica

5 juli 2012 11:34

Då var min kväll betydligt lugnare och skönare än er, men när ni väl är klara blir det ju härligt. :o)

Animeringarna gör jag i Photoshop men det finns även en del gratisprogram på nätet om man inte har PS, bland annat här: http://pcforalla.idg.se/2.4476/1.126222

 
Ingen bild

Mica

5 juli 2012 06:46

Visst är det gött. Saknar dig, kram Mica

Jessica

5 juli 2012 11:31

Mmm, och detsamma. Måste styra upp något här nu. :o)

 
Sandra

Sandra

6 juli 2012 14:18

Tuff bild! :D

http://passionsblomma.bloggplatsen.se

Jessica

6 juli 2012 14:19

Tack, tack :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards