jesson

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Tävla om en söt babyfilt

Av Jessica - 27 augusti 2012 18:40


Alla mammor och pappor, mor- & farföräldrar, släktingar och vänner där ute i landet. Just nu har du som läser min blogg chans att vinna en jättesöt personlig babyfilt värd 1046 kr från pledd.net. Filten är stickad med barnets namn, födelsedatum, vikt och längd och finns antingen i ljusblått eller rosa.

Det enda du behöver göra för att delta är följande:

1. Skriva en kommentar till det här inlägget med ditt namn och texten "Jag vill vara med och tävla" och lämna en kort motivering i samma inlägg varför just du ska vinna.

2. Skicka ett mejl till mig på jesson69@hotmail.com med svaret på frågan hur lång tids garanti som lämnas på en sådan här filt. (Svaret kan du hitta här)

För att jag lätt ska kunna kontakta dig och för att vinsten ska kunna levereras om du vinner är det viktigt att du lämnar ditt namn, din E-post- och din hemadress i ditt mejlsvar till mig och att det stämmer överens med namnet du anger då du kommenterar här på bloggen.

Sista dagen att vara med och tävla är nu på lördag, den 1 september, så det är snabba puckar som gäller! Vinnaren presenteras här på bloggen den 3 september. Lycka till! 

Bild från pledd.net

 
 
Ingen bild

Caroline Örtlund

27 augusti 2012 19:59

Jag vill vara med och tävla! Den hade varit en perfekt present till våran dotter Leia som snart fyller 2 år (13 okt).

 
Ingen bild

Berith W

27 augusti 2012 21:18

Jag vill vara med och tävla.
Tänk vad kul det skulle vara att kunna lämna denna filt till någon jag är moster till och fått en liten tjej (21 maj). Dubbelt kul eftersom jag inte kan medverka på dopet den 8:e sept eftersom jag måste iväg på kongetans

 
Ingen bild

Eva

28 augusti 2012 13:02

Ja jag vill absolut vara med o tävla!
Så roligt om jag vunnit denna underbara filt till mitt lilla barnbarn Elsa som ska döpas i slutet av september. Den hade blivit mycket uppskattad kan jag tillägga!

 
Jessica

Jessica

28 augusti 2012 14:27

Jag vill vara med och tävla.
Filten är så himla fin och skulle gärna vilja vinna den till min underbara son.

http://tystatanke.blogg.se

 
Pernilla- 22 år och mamma till Kevin & Emilia

Pernilla- 22 år och mamma till Kevin & Emilia

28 augusti 2012 16:08

Jag vill vara med och tävla! :)
Denna filten hade Emilia nog älskat, hon älskar allt som har med filtar och göra, en filt måste alltid vara med när hon ska sova.

http://ayoungmother.bligg.se

 
Ingen bild

Arna Göltl

28 augusti 2012 16:58

Jag skulle vilja vara med och tävla:)
Den skulle jag gett bort i Dop present Tycker Den är så gullig och annorlunda, det är svårt annars att hitta på något för alla kommer ju med samma saker.
Vi ska på dop i November så det så det hade passat bra:)
Nu håller jag tummarna...

 
Susan

Susan

29 augusti 2012 14:19

Jag vill jättegärna vinna denna filt för att kunna ge bort till min brorson på hans dop i höst. Han är alltid inlindad i filtar, sover med filtar i vagn, säng och till och med i bilstolen. Så den här filten med hans namn skulle ju bli perfekt!

http://mammasusan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ULLA HELLQVIST

29 augusti 2012 17:15

JAG HAR TRE FADDERBARN FRÅN SOMALIA SOM NU HAR FÅTT ETT LITET SYSKON. FAMILJEN ÄR TACKSAM FÖR ALLT - MEN DENNA FILT SKULLE VERKLIGEN GLÄDJA DEM. NÅGOT LIKNANDE HAR DE ALDRIG SETT - OCH INTE JAG HELLER.

ULLA HELLQVIST
GRINDSTUGEVÄGEN 3
663 41 HAMMARÖ
bhellqvist@tele2.se

 
Ingen bild

Annica

30 augusti 2012 12:05

Dottern skulle älska att mysa ned sig i den här och framförallt att det stodd hennes namn på så ingen snor den.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

 
Ingen bild

Hanna Larsson

30 augusti 2012 13:10

Jag vill vara med och tävla om denna filt.
Efter många försök skall jag nu äntligen få en egen liten skatt.
En skatt måste ju som alla vet ligga inlindad i något fint och vad vore då bättre än att stoltsera med denna filt.

 
Ingen bild

Kim F

30 augusti 2012 17:48

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om filten. Har en liten son på 5 veckor som säkert skulle älska en egen filt. Just nu lånar han storebrors (och det går ju såklart fint det med), men en egen vore ju allra bäst. På denna står det ju dessutom namn vilket skulle göra det extra speciellt.

Ha det fint!
Kim
kimsan_@hotmail.com

 
Ingen bild

Dilgeet

31 augusti 2012 11:17

Jag vill vara med och tävla. Jag skulle vilja vinna denna fina filt i försenad doppresent till min brorsdotter.

 
Ingen bild

Michael Frank

31 augusti 2012 22:04

Jag vill vara med och tävla. Om några månader kommer nästa barn, och vad passar väl bättre än en filt...

 
Ingen bild

Sofie

1 september 2012 01:09

Jag vill vara med och tävla,

Jag ska var gudmor åt en liten flicka,
och eftersom jag inte själv kan sticka.....
så vore denna filt helt perfekt,
för om jag gör en själv så blir den nog defekt.....

 
Ingen bild

Jenny-Anne Johansson

1 september 2012 09:37

Jag är med i denna utlottning och har mejlat svaret till dig. Jag blev mormor den 22 augusti till en liten kille och denna pläd skulle vara en perfekt dop-present eller kanske födelsedagspresent?
jenny-janne@hotmail.com

 
Ingen bild

Ruza

1 september 2012 13:48

Jag vill vara med och tävla.
Nästa lördag ska vi fira mitt enda barnbarns födelse och jag är på jakt efter den perfekta presenten. Filten skulle nog vara mycket uppskattad till tösen som var ganska liten när hon föddes men har kommit ikapp nu. Det ska firas :)

 
Ingen bild

Velda

1 september 2012 14:02

Jag vill vara med och tävla.

Jag har ett tag nu letat efter en speciell present till min flicka. Jag vill att hon ska ha något speciellt som minne från mamma och pappa och detta är underbart, perfekt som minne.

 
Ingen bild

Lina E

1 september 2012 20:43

Jag vill vara med och tävla! Min motivering:

För lille Vilhelm nyss ankommen till livet,
vore en babyfilt från pledd.net bästa presenten självskrivet,
för då får han ligga bekvämt och skönt varje gång,
och hålls även varm av dess mjuka omfång.
När han sedan för filten vuxit sig för stor,
kan han behålla den som ett fint minne från far och mor,
och med dess personliga utformning ta den med sig på livets färd,
för det är vår lilla gullunge verkligen värd!

niohl(at)bredband.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Skapa flashcards