jesson

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

GlossyBlog of the month

Av Jessica - 2 november 2012 06:07




Igår märkte jag att jag börjat få trafik från ett nytt håll. Följde länken i statistiken och hamnade då på Glossybox Magazine och såg att jag fått utmärkelsen GlossyBlog of the month tack vare förra månadens recension. Kul! "Fame, I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly..."


Juryns motivering:

”Glossybox uppskattar Jessicas ärlighet och uppriktighet. Vi älskar att hon är rak på sak och vi gillar det effektiva och kreativa sätt hon valt att recensera produkterna. Vi gillar även att Jessica bjuder på sina första reaktioner kring produkterna i boxen, det får oss att vilja läsa mer!” 

 
 
AnetteJ

AnetteJ

2 november 2012 08:00

Grattis !!! Härligt ;0) Början på din walk of fame !!!

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

Jessica

2 november 2012 08:58

Tack :)

 
Agneta

Agneta

2 november 2012 10:31

Vad roligt!! Hur länge har du prenumerarat?

http://www.agbl.wordpress.com

Jessica

2 november 2012 14:03

Bara två månader. Så det var redan efter första boxen jag recenserade och fick äran. :o)

 
Ingen bild

Berith W

2 november 2012 15:06

Grattis, va kul å extra kul att andra upptäcker det. Lacket var extra snyggt :-). Trevlig helg

Jessica

2 november 2012 18:31

Tack snälla du & detsamma! Hoppas du haft en härlig ledig dag. :-)

 
Sami

Sami

2 november 2012 21:27

Hej
Grattis! Vad kul, det är du allt värd. Det är så kul när man ser resultat över arbetet man lagt ned.

http://www.enkillemedkamera.se

Jessica

2 november 2012 22:39

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards