jesson

Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Biokväll, present & avbokat spinpass

Av Jessica - 6 mars 2009 18:13


Måste skruva neeer mina förväntningar på kvällens film. Jag berättade för min chef idag att jag får fjärilar i magen av att tänka på att jag ska gå på bio ikväll. Helt stört, men det är sant! Det pirrar i hela kroppen på mig!


Vad besviken jag kan komma att bli, men jag hoppas verkligen inte det. Såg att "Xtravaganza" gått med i klubben "Vi som sett Män som hatar kvinnor" på Facebook och skrivit en loggkommentar att det var en "kanonbra film". Det låter ju förvisso bra, men å andra sidan - hon tycker ju att ALLA filmer är bra!!!


Nu ligger maken i badet med en nybryggd kopp kaffe - han var lite frusen här ikväll, stackarn. Sonen har jag skjutsat hem till en killkompis. De ska sova fyra stycken hemma hos en av tjejerna i gänget i natt.


När jag kom hem från jobbet idag hade vi fått en present av svägerskan och svågern - igen! Tack, tack snälla ni! We owe you lots! En alldeles underbart söt liten skylt med texten CARPE DIEM! Orden vi älskar! Något vi fyra är väldigt medvetna om och pratar ofta om! Puss och tack - jag letar och letar efter det perfekta stället för den här skylten! Where, oh where shall we hang thy?


Kanske man kan få ett tips från er på den perfekta platsen, nästa gång ni kommer hit? Såg ni, när ni höll skylten i era händer, redan var den skulle hänga, må hända? Hör av er om det, och kom gärna och visa! =)


Vid halv åtta/kvart i åtta ikväll ska vi hem till våra kompisar, som ska med på bion, och äta en liten bit mat innan det är dags att ge sig av. Tror att maken i det hushållet nog gärna hade köpt hem färska räkor, eftersom det är enkelt och bra - därtill uppskattat av de flesta - men så umgås de ju med kräsna Jessica, så då får man tänka om, minsann! Undrar vad de blir för tema på kycklingen idag? Skojar bara, jag äter faktiskt lite annat än kyckling, men ja ja, ni hajar vad jag menar...


Förresten, bäst att gå in och avboka morgondagens spinningpass direkt nu ikväll, för jag vet att jag har ögonen på mig och mina blogginlägg - AMC! Inte sjutton vågar jag träna efter att du spänt ögonen i mig och förklarat hur inte bra det är för kroppen att träna så här nära inpå förkylningen. I hear you, master, and I obey you! ;o)


Nu ska jag gå in i badrummet och fräscha till mig lite grand! Puffa lite här och kamma lite där. Det är inte så jädra noga, det är mörkt i biosalongen i alla fall! Go kväll!

 
 
Ingen bild

lollo

7 mars 2009 09:44

filmen var kanon....haha tycker i´nte alls att alla filmer e bra hehe..vi måste träffas o mysa nån kväll....kram på dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards