jesson

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

Måndag och full rulle

Av Jessica - 24 augusti 2009 06:49


Ny vecka - nya utmaningar. Svårt att veta vad det ska bli för väder idag. De säger på TV att det ska bli en bit över tjugo grader och ganska bra väder, men just nu är det tio grader och alldeles molnigt ute. Hoppas jag prickar rätt med dagens klädval, så jag varken slipper frysa eller svettas ihjäl.


Ikväll åker sonen och maken till Varberg på fotbollsmatch. Jag hinner inte ens träffa dem efter jobbet, innan de åker. Så vad hittar jag på då? Laga middag till sig själv är så där, men om jag vet att de äter när de kommer hem sent ikväll är det ok att laga mat.


Jag tänker träna ikväll också. Är inbokad på cirkelgym halv sju, men skulle gärna även köra ett spinning- eller medelpass innan eller efter. Får se vad jag hinner med. Det blir ingen träning i morgon och i helgen har jag ju inte heller rört på mig, så nu är jag sååå sugen!


Det blir en stressig dag på jobbet idag igen, och jag ska alldeles strax åka dit för att förbereda mig för dagens möten och kolla av/svara på mejl bland annat. Ska bli kul - det är full rulle som gäller denna veckan också och jag gillar det som f-n! =) 

 
 
Ingen bild

Camilla H

24 augusti 2009 16:05

Stressa inte för mycket.... det är svårt att tänka sig att stress är skadligt när man tycker att allt flyter på så bra ....
Läste en gång;

"Sitt ner min vän -bortglömd vila kommer ej igen"
Ligger mycket i det :_)
Var rädd om dig
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards