jesson

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

1 år och flera hundra inlägg senare

Av Jessica - 4 januari 2010 07:25



Bild: Jessica Rambäck


Hipp hurra - min blogg fyller 1 år idag! Tänk vad tiden går fort! Jag känner mig fortfarande ganska ny i bloggvärlden, men det är alltså ett helt år sedan jag började med det här...


Hoppas du inte har tröttnat på mig och mitt skrivande, du som läser det här, utan att du vill besöka mig och ta del av mitt liv även under 2010! Fortsätt läsa, kommentera, ifrågasätta, utmana, peppa och besöka mig alltså, så bloggen kan fira tvåårsjubileum nästa år! Utan läsare - ingen blogg!


   

Tack mamma, för din kommentar. Visst har du rätt, jag har haft en del problem med magen på sistone, men jag tror inte det är något att oroa sig för. Jag tror det är ett stressymtom och jag håller på att felsöka och åtgärdar småfel allteftersom. Vill inte fokusera på det nu, utan på att må bra.


Bra mådde jag igår kväll, när jag var på Friskis och körde spinning. Det är allt himla härligt att röra på sig! Var dock inte världens bästa musik igår. Nej, snarare tvärtom - jag retade mig nästan på musiken istället för att bli peppad av den. Synd att den ledaren har så annorlunda musiksmak mot vad jag har, för jag tror att hon är riktigt duktig och skulle gärna gå på fler (och andra) av hennes pass, men musiken är ju så himla viktig i sammanhanget! I kväll har jag bokat in mig på ett step-pass. Det var längesen jag körde det, så det ser jag verkligen fram emot.


Maken sover, sonen är hos flickvännen, och det kändes väääldigt ovant och tidigt i morse när mitt mobillarm gick igång. Man vänjer sig fort av med väckarklockor och måsten, kan jag säga. Det brukar vara svårt att somna sista natten på ledigheten, men det gick faktiskt hyfsat bra igår, och jag har sovit lugnt ända tills klockan ringde tio i sex i morse. Nej, nu är det dags för mig att ta tag i den här dagen! Crea diem!

 
 
Ingen bild

Susanne

4 januari 2010 08:05

Grattis på 1-års dagen =)!!
Kram

 
Ingen bild

Lars

4 januari 2010 08:39

Grattis på årsdagen Självklart kommer jag läsa hela 2010 det är bara att skriva på puss på dig

 
Ingen bild

karina

4 januari 2010 09:47

Hipp hipp hurra till din underbara blogg.Jätte mysigt att följa dina tankar o funderingar. Kramizar karina

 
Mor

Mor

4 januari 2010 22:37

Käraste Jessica!
Grattis på årsdagen!!!
Fin bild också, egen komposition förstår jag...

Minns att du efter någon vecka berättade att du börjat blogga och jag som knappt visste vad en blogg var hade fullt sjå med att läsa ikapp...men det gick...att det är ett år se'n fattar jag dock INTE!
Du kan ju vara säker på att jag kommer att lusläsa din blogg även i fortsättningen...hur skulla jag annars få veta nå't...jag menar...vi som inte kan använda telefoner *skratt*.
Puss & Kram!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards