jesson

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Nåt i brallan och fresh laundry

Av Jessica - 11 februari 2010 18:32

  

Tackar (trots allt) Moder kär för kommentaren som jag precis replikerat på annan plats. Men va faen... Vad menar du med: "??? Ursäkta...har ni nystädat...har jag missat nå´t ?" Precis som om det nu skulle vara en omöjlighet. Som om vi inte städar?! Huh?! ;o) Nej, jag skojar ju bara förstås, men läs igenom din kommentar igen och säg att jag har rätt - man KAN tolka det så, eller hur? *FNISS* Pusselipuss, mamsen!


Nå, men varför hamnade jag här ikväll igen då? Jo, för det där med att få ett ryck och hastigt och lustigt styra kosan till Friskis för träning ikväll är HELT uteslutet! Kände jag inte av träningsvärken i morse kan jag härmed meddela att det gör jag nuuu! Som bara den, till och med! Jag går som en gammal kärring, eller som att jag gjort något i brallan som jag inte borde. Ao, ao - ajjje! Be careful what you wish for.


Så kan jag berätta för min kära svägerska att jag numera är ägare till en ljuvlig CLEAN-produkt! Det blev inte Warm Cotton, för den kommer ju aldrig (suck) in på Raglady, så det fick bli en Fresh Laundry istället. Men den är ljuvlig den också, och så kan det ju vara bra om jag inte coppar dig rakt av, utan faktiskt väljer en egen identitet. Tack snälla ni för den fiiina presenten!  
 



 
 
Mor svarar i natten

Mor svarar i natten

12 februari 2010 01:15

Älskade Jessica...man SKULLE kunna tolka det jag skrev så...men...såg du inte min andra kommentar som följde direkt på den första och precis efter din kommentar hos mig ???
Gärna gott att du har lite ont, det SKA kännas när du missförstår din kära mor *skratt*
Godnattkram och puss (trots allt) ;o)

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards