jesson

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Vilken natt!

Av Jessica - 12 februari 2010 07:10

  
Tack för kommentaren, mor, no hard feelings. :o)


Vilken natt jag har haft! Varenda gång jag vänt mig om i sängen har jag vaknat till på grund av smärta i låren. Helt galet! Värsta träningsvärken jag kan komma ihåg, någonsin! Det pinsamma är att jag nästan inte lastade på några vikter alls på skivstången och ÄNDÅ blev det så här illa. Jag tror nästan att jag kunde kört utan vikter över huvud taget och ändå fått träningsvärk! My oh my! Vad har väl fem år på Friskis gjort för min kropp? Nada, uppenbarligen!


Fredag idag, spinning inbokad i morgon bitti. Det ska jag väl ändå klara av hoppas jag. Däremot har jag väldigt svårt för att gå i trappor. Ojade mig ner till brevlådan förut helt i ogjort ärende, för tidningsbudet hade inte hittat till vår brevlåda ännu. Bara att grimasernade av smärta ta sig upp igen. Snopet.


Ikväll blir det mysmiddag med familjen. Fotbollsträningarna är flyttade till tisdag och torsdag, så ikväll får jag sällskap vid grytorna. Sonen har låtit meddela att han och flickvännen ska vara här ikväll och det ser jag som vanligt fram emot.

Nu, dags att fejsa smärtan och bege sig till arbetet. Ha en underbar fredag! =)

 
 
Ingen bild

Mica

12 februari 2010 11:42

Spinning blir nog perfekt för träningsvärken! =) Längtar oxå efter en Audi. Våran bil har snart isat igen fullständigt, men istället för Audi får jag nog nöja med att det löser sig med våren. Kram på dig Boxnäsaren

 
Angelica

Angelica

12 februari 2010 12:21

Usch då! ska aldrig träna skivstång, det är träningsvärksbomben! antar att det var det du träna ;) var faktiskt på spin puls igår för första gången! Det var verkligen min grej :) skit skoj, vi får ta och träna något pass ihop någon dag! Kram på dig favvo moster ;)

http://iiwasnineteen.blogspot.com

 
Mamma

Mamma

12 februari 2010 12:35

Stackars dig, att det kan bli så illa efter en ny aktivitet :o) Du borde ju ha använt och tränat alla dina muskler vid det här laget kan man tycka.
Sedan måste jag bara fråga hur du gör med de kommentarer du får (frånsett mina)?
Själv har jag förstått att det nog inte räcker med att tacka i sin egen blogg för dem utan även besöka avsändaren och skriva en kommentar där...varje gång !!!
Vi fick inte heller någon tidning i morse för "femtielfte" gången under den sista tiden och vi överväger STARKT att säga upp prenumerationen eftersom det inte hjälper att reklamera, får se hur det blir.
Ha det gott i familjens sköte ikväll =D
Puss och kram !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards