jesson

Direktlänk till inlägg 17 april 2010

20-årskalas och fotbollskväll

Av Jessica - 17 april 2010 14:25

  

AMC, för din fina kommentar. <3


Idag fyller makens äldsta systerdotter 20 år - så hipp hurra och grattis, lilla gumman säger jag igen. Jag har ju redan sms:at och varit och grattat dig personligen, men tycker du behöver bli omnämnd även här på bloggen. Det är en stor dag idag! Present från oss: presentkort på Systembolaget, så klart, vad annars?! =)


Igår grillade vi som sagt var och det var underbart gott. Sonen och hans kompis var här och åt med oss, och det var en riktigt trevlig kväll. Lite senare kom Blondie och Merca hit och vi satt och pratade och spelade ett par omgångar Sjuan, förstås. Najs även det.


Sonen har nu åkt hem till en kompis och maken är i Varberg på match med laget han tränar. Jag sitter ensam hemma och ska nog fixa med lite bilder, tror jag; eventuellt lägga ut några på Fotosidan och titta på andras alster på några sajter, för att bli inspirerad. Det är inte klokt vad duktiga folk är på att fotografera!


Ikväll har jag inga planer, men det ser inte så ljust ut för min del - det är Espanyol-Barcelona på TV och maken har redan lämnat in en ansökan om tillstånd för att se matchen. Suck, bara för mig att hitta på något annat, men vad? Förslag, någon?



 
 
Mamma

Mamma

17 april 2010 20:16

Kära dotter!
Vill bara gratulera till att du nu fått tillbaka en frisk och kry dator =D
Men nu när jag ser vem som fyller 20 år måste jag ju be om en hälsning till henne oxå ;o)
Fredagskramar till alla!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards