jesson

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Träning och frisörbesök

Av Jessica - 4 maj 2010 06:51

 

för kommentaren, AMC och tack för igår. Så trevligt med lite morgonfika, träning och fotokurs. Roligt att du gillade äpplekakan.  


Igår, kära vänner, var jag vid Ramhultafallet och fotograferade. Roligt att experimentera med kameran, nu när jag lärt mig så mycket. Stativet fick följa med på resan och här är en av bilderna med lång slutartid som jag fångade:

 
Foto: Jessica Rambäck


På vägen hem fångade den här röda båten i sjön mitt intresse, och jag var bara tvungen att ta en bild. Det är vår och se vad grönt det börjar bli!

 

Foto: Jessica Rambäck


Idag är det tisdag, jag har precis ätit frukost, tidningarna är lästa och nu laddar jag för Friskis. Funderar på att köra ett medelpass och därefter ett Steppass. Måste snart bestämma mig, men det lutar faktiskt åt båda. Lika bra, när jag ändå är där. Träning från åtta till tio känns lagom. Har ändå hela dagen kvar liksom!


Sen blir det ett besök till frisören. Jag är sååå trött på mitt hår! Det är så mesigt och luggen är så skum. Nu drar jag i några ljusa slingor för att få lite studs på håret och så ska luggen klippas ur! Ska bli så gôtt!

 
 
Ingen bild

dick

5 maj 2010 06:20

jävligt fräck bild på vattenfallet.

 
Ingen bild

AMC

5 maj 2010 11:27

det är helt fantastiska bilder.
tänkte lite på Äskhultsby skulle det vara något att ta en foto tripp till??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards