jesson

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Gottont

Av Jessica - 21 maj 2010 06:10

Ah, det känns att jag gjorde bra ifrån mig på gymmet igår. Har träningsvärk både här och där - gottont. =) Det kändes redan igår efter att vi var klara att jag tagit i lite extra och på indoor walkingpasset - direkt efter - kände jag att det sög rejält i benen.


När jag tränat klart tog jag en halvtimmas cykeltur från Friskis förbi Östanvinds- & Stormgatan, Kungsmässan, via Sjöallén, rundade gräsplanerna på Inlag, mot Statoil, förbi brandstationen, ner mot Vallgatan, längs Söderåleden förbi golfbanan och hem. Sen promenerade jag en liten runda innan jag kastade mig i duschen och kände mig så nöjd med mig själv.


Klockan två hade det ännu inte börjat regna, mina sängkläder var torra och redo för ihopvikning, och först en och en halv timma senare brakade världens åskoväder loss. Messi stackarn var så rädd att han gömde sig under ett badrumsskåp och där satt han och skakade och flämtade länge. Han är så skotträdd... Senare på kvällen blev han hämtad av makens kollega och här blev hundtomt och lite ensamt - det har varit en härlig vecka med Messi.


Idag är planen att jag ska åka till mamma vid tiotiden och fortsätta flyttpackningen. Innan dess tänkte jag åka och handla lite gott som vi kan grilla till kvällen. Hmm, får se vad jag kan hitta på. Nu ska jag först läsa klart tidningen och sen ska jag ta tag i den här fredagen på allvar.

 
 
Ingen bild

Linda

21 maj 2010 09:29

Messi saknar dig oxå!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards