jesson

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Sista dropparna

Av Jessica - 22 augusti 2011 06:37




Ja, det är nog allra sista gången jag kan parfymera mig med denna underbara doft. Sista dropparna måste jag nog krama ur flaskan för att komma åt, tyvärr. Jag var på NK för ganska längesedan och frågade efter den, men fick då höra att den utgått och inte går att köpa längre. Nu, när läget är akut, måste jag ta reda på om det gäller överallt, eller om det bara gällde just på NK Göteborg. Någon som vet?

 
 
AnetteJ

AnetteJ

22 augusti 2011 08:37

Oh önskade man kunde få doftprover med dina inlägg :0) , så spännande det hade varit
ha en fin dag o jag ska kika runt här nere i Skåne !!

http://www.jersmyrs-tillvaro.bloggplatsen.se

Jessica

22 augusti 2011 16:36

Man skulle komma på nåt där - doftdator - hmmm... Kommer du ihåg de där luktklistermärkena som fanns när vi var små?! ;o)

Ja, gör gärna det men jag ska kolla på e-bay också. =)

 
veronica johansson

veronica johansson

22 augusti 2011 09:02

VA! finns den inte längre :( Det där är en av mina absolut favoritdofter. Den doftar helt underbart :)
Önskar dig en jätte fin dag

http://blogg.mama.nu/wavva

Jessica

22 augusti 2011 16:35

Mmm, den är magisk. Och jo, nu fick jag ju tips av Mia i en kommentar till detta inlägg att den finns på e-bay... Får hoppas att man kan få tag i den där, eller i någon annan butik. :)

Må så gott!

 
Ingen bild

Mia

22 augusti 2011 09:32

Hej jessica! Finns på e-bay!
Kram Mia

Jessica

22 augusti 2011 16:33

Kanon, får kolla där. Tack för tipset.

 
carina

carina

22 augusti 2011 11:16

Hoppas du hittar parfymen på någon annan affär :)
Trist när man inte får tag på den man gillar bäst!
Lycka till!
Kramen♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

Jessica

22 augusti 2011 16:33

Ja, jag får leta vidare. =)

 
AnetteJ

AnetteJ

22 augusti 2011 19:28

Oh ja de minns jag så väl , o de där gnuggisarna hi hi

http://www.jersmyrs-tillvaro.bloggplatsen.se

Jessica

22 augusti 2011 19:48

:)

 
Mystjejen

Mystjejen

22 augusti 2011 20:28

Nä vad trist, jag har en halv flaska kvar =)jag älskar oxå den parfymen. Den skulle tydligen utgå som smått från sortimenten. Fast på e-bay har dom massor, jag skall minsann kolla en affär vi har lite längre bort för den är lite udda och sist så sa hon att nä den kommer vi har kvar. Kommer bli spännande att se;) Kramar

http://blogg.mystjejen.se

Jessica

22 augusti 2011 20:37

Lycka till i din jakt, jag fortsätter mitt letande också. =)

 

Jessica

25 augusti 2011 16:28

Tack för tipset - nu har jag handlat! :D

 
Mystjejen

Mystjejen

25 augusti 2011 16:53

Tack =) Jag handlade oxå så man är säker på att man får en flaska. Jag skrev t.om till dom och frågade om den skulle utgå och fick till svar nedan Kramar <3

Hejsa,

Vi køber div restpartier så selv om en duft ikke laves mere er der som regel altid nogen at findes et eller andet sted. Det er dem vi har. Vi har nogen på lager her og nu, men det er ikke sikker at vi kan få dem igen når der er udsolgt. Så hvis det er din ynglingsduft burde du købe et par stykker (de kan sagtens holde sig såfremt du holder dem væk fr direkte sollys og fugtige rum).
Med Venlig Hilsen

Anja

www.parfym-klick.se

http://blogg.mystjejen.se

Jessica

25 augusti 2011 17:46

Åh vad jag ska njuta nu då! :) Jag köper inte flera flaskor nu, för det ÄR ändå en färskvara...

 
Mystjejen

Mystjejen

26 augusti 2011 10:55

Hihi...jag med ;)så härligt att ha hittat den sidan Kram o ha en fin fredag <3

http://blogg.mystjejen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards