jesson

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Utsövd

Av Jessica - 19 september 2011 06:35





Måndag morgon och jag har varit igång en bra stund redan; kört en maskin tvätt som jag hängt, och vikit ihop ren och torr tvätt har jag också hunnit med förutom alla vanliga morgonbestyr. "Vilket russel här är på morgonen", sa den något trötte maken när han kom upp i vanlig tid. Men vaknar man tidigt så gör man. Ingen aning om varför jag var utsövd redan kvart i fem i morse, men så var fallet.

 
 
carina

carina

19 september 2011 09:50

Full rulle hos dig ser jag. Men då hinner du mycket på en dag oxå när du är uppe före tuppen :)
Kramen på dig♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

Jessica

19 september 2011 16:27

Jäpp, fast kvällen blir kort eftersom jag då blir trött och går och lägger mig tidigt... ;o)

 
heanku

heanku

19 september 2011 17:39

Nu säger jag pepparpeppar och hoppas att kommateringen funkar. Har varit svårt att komma i på din blogg och kommentera, men nu... kanske stormen.
Och då börjar med att säga... fan så snygg du är!! Och stövletterna var också snygga och så är det nya utseendet på bloggen! Så... sug åt dig!
Vakna tidigt pigg, har aldirg hänt mig! Men däremot kan jag få piggryck ibland och tro att jag är frisk och orkar allt. Men när det sätts igång blir jag brutalt påmind om att jag inte är frisk. Men livet är kul iaf... för små vilostunder i soffan med min ulltott är mysigt.
Jag är allt lite avis på alla som har photoshop, för den kan man leka med mycket har jag sett. Jag provade den gratis en månad men jag tyckte den var jättesvår! Jag klarade inte av den...
Ha det gott!
heanku

http://www.heanku1.blogspot.com

Jessica

19 september 2011 19:19

Å, vad tråkigt att du har svårt att kommentera. Undrar vad det beror på..? Vi får hoppas det lossnat nu, för nu fick jag ju din kommentar. Och vilken kommentar sedan! =) Jag suger i mig, tackar, niger och rodnar nästan. (=

Kanske du vaknar tidigare ju äldre du blir, det säger de ju att man gör. Men i så fall har jag varit gammal i stort sett hela livet! ;o)

PhotoShop ÄR svårt i början, det finns så mycket man kan göra. Man får lära sig en bit i taget. Sitter man en liten stund varje dag i ett års tid har man lärt sig ganska mycket, men det finns alltid mer att lära. Ingen använder nog alla funktioner som finns i PS, tror jag. Så stort och brett är det efter vad jag förstår.


 
AnetteJ

AnetteJ

19 september 2011 18:24

Det där känns igen , jag e ofta morgon pigg o såå himla osocial på kvällen ;)
Attans så snygg bild !!! Gör du allt i photoshop ???

http://www.jersmyrs-tillvaro.bloggplatsen.se

Jessica

19 september 2011 19:22

Man kan inte vara på topp jämt, vettladu. =) Jag är hellre pigg på morgonen än på kvällen för tänk vad jobbigt att behöva släpa sig upp ur sängen varje morgon. Vilken plåga det måste vara...

Tack ska du ha. Jo, jag fixar så gott som alla mina bilder i PhotoShop. En och annan har jag trixat med i PhotoScape - visst heter det så? - fast det var på PC:n, nu sitter jag ju mest vid Mac:en där jag har PS installerat. Just den här bilden har jag insticksprogrammet PhotoFrame att tacka för. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards