jesson

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

When I held ya & Vilse i Wordfeudland

Av Jessica - 5 november 2011 06:15

 

Kan man vara kär i en låt? I så fall är jag det; i Moa Lignells "When I held ya". Jag har älskat den ända sedan hon körde den på sin audition i Idol 2011. Igår fullkomligt forsade tårarna på mig när hon sjöng den igen. Sååå bra! Låten var det första som poppade upp i huvudet på mig när jag vaknade nu i morse. Har du missat den kommer den här:
 

Moa%20Lignell%20-%20When%20I%20held%20ya
 

Att Ability och jag själva skrev en låt om Wordfeud som vi var väldigt nöjda med hamnar ju en aning i skymundan när man hör Moa, men hey, vi hade en kul kväll även om vi inte skapade en monsterhit. Bara det är värt massor. Här har vi texten, vad tror du, kan den kanske bli en hit, trots allt? ;o)
 

 





 

 
 
Ingen bild

Mica

5 november 2011 08:59

Hej min underbara vän. Tårarna forsade här oxå, okontrollerat. Har oxå älskat denna låt och Moa från första början. Vi syns snart. Kram Mica

Jessica

5 november 2011 10:47

Då lyssnar vi på den ihop och gråter ikapp när ni kommer hit... Puss & kram!

 
Ingen bild

AMM

5 november 2011 09:15

får vi inte höra eran låt? kommer säkert bli en hit spela in den och lägg ut den:)

Jessica

5 november 2011 10:46

Självklart är den en hit!
Vi har inga bra inspelningsmöjligheter, tyvärr, så du får boka en livespelning. ;o)

 
AnetteJ

AnetteJ

5 november 2011 11:14

Ja mina ögon var inte heller torra , hon e bara så bra !!!! Otroligt fin text !!!

Jag vill oxå höra er låt !!!

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

Jessica

5 november 2011 12:26

=)
Om den blir klar och spelbar ska ni få höra, jag lovar...

 
Susanne

Susanne

6 november 2011 19:52

Låten är helt fantastisk och ger mig ståpäls varje gång jag hör den...

http://kandy.se

Jessica

6 november 2011 21:23

Mmmm, verkligen... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards