jesson

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Håll käften-skor & mellanmjölk

Av Jessica - 24 november 2011 06:20


Ni har säkert undrat hur det gått med bootsen jag beställde häromsistens..? De kom i fredag. Vi stressade in till innerstaden för att hämta ut paketet innan gästerna kom, förväntningarna var skyhöga och sen, när jag väl med febriga fingrar slitit upp kartongen, och jag fick se dem bara - pfffft...! Luften gick ur mig, precis som den måste ha gjort ur mitt paffa cykeldäck härom helgen... Tänk dig att du vill ha ett glas rock'n'roll-whiskey och så får du ett glas osockrad äpplejuice. Lite den känslan, liksom.


 



Jo, jag vet, jag är hopplöst medelålders och jag ser inte farligare ut än så här - hur mycket jag än försöker - och jag är absolut lite för rund om magen för att med glädje skutta in i en provhytt och prova senaste modet. Men, när det handlar om skor... Då brukar jag gå loss ordentligt. Jag älskar att titta på skor, prova skor och att köpa skor!


Nu har jag eventuellt en klänning på gång inför morgondagens skojigheter som ser ut ungefär så här:




Till den ville jag ha ett par riktiga håll käften-skor! Det var tanken. Litet åt det här hållet:




Och hur blev det? Inte mer än så här: 





Hur mycket mer mellanmjölk kan det bli på en skala...? 

 
 
AnetteJ

AnetteJ

24 november 2011 07:38

Hahahahah , jag gillar detta inlägget , så ärligt glatt !!
Även om du försöker se arg ut , ser du ändå go ut ;)
Tror du blir hur fin som helst med dina "Schhhhhh " boots :D

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

Jessica

24 november 2011 16:31

Tack! :D Ingen pondus i den looken då alltså..? Ska ge mig ut en liten sväng på stan ikväll alt. imorgon vid lunchtid och se vad jag hittar i kläd- & skoväg. Än är hoppet inte helt ute.

 
Ingen bild

Dilgeet

24 november 2011 20:26

Hej! Jag förstår precis vad du menar, men ändå älskar jag nät-shopping. Jag hittade dessa idag och tyckte de var lite "håll-käften"- snygga.
http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/vardagsskor/ed-hardy-205/milla-205275-110/

Lite dyrare men mycket bättre pris än Primeboots och du lär ju använda dem länge. :) Förresten, kommer du på exportkvällen? Kram

Jessica

24 november 2011 20:51

Tack för tipset. De ÄR snygga - förutom nitarna uppe på foten... Måste kanske ses IRL? Picky, picky, jag vet. ;o)

Jag har lite svårt att bestämma mig angående exortkvällen. Det är lite mycket nu. Full rulle precis hela tiden! Måste ju snart ha tänkt klart, känner jag dock!

 
Ingen bild

Dilgeet

24 november 2011 20:58

Kräsen ska man vara om man ska lägga lite extra pengar. :) Jag förstår givetvis om du inte hinner men du får gärna hojta till snart, sista OSA:t var i onsdags men vi tar givetvis emot sena anmälningar. :)

Jessica

25 november 2011 04:11

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards