jesson

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Handstil

Av Jessica - 17 december 2011 07:06

 


Häromdagen, när jag fick paketet från Kandy slog det mig hur opersonligt det blir när man skriver på sin blogg. Inte för att Susanne är opersonlig på något sätt, tvärtom, men här sitter till exempel jag och använder teckensnittet Verdana i mina inläggstexter, och en rad andra - ibland "handtextade" - teckensnitt i mina bildtexter.


Men hur jag egentligen skriver ser ju aldrig du som läser det här. Så när jag fick se Susannes handstil (som jag aldrig tidigare sett i verkligheten) fick jag ytterligare en pusselbit till vem hon egentligen är. Det var roligt. Så i det här inlägget och det förra faktiskt, får du en pusselbit till vem jag är, om du vill ha den och behöver den. :o) Men sanningen att säga har jag flera olika handstilar. Hur den ser ut beror på vad jag är på för humör, vad det är jag skriver på för något, vem som ska läsa det jag skriver eller helt enkelt hur bråttom jag har.


Nu har jag inte alls bråttom, det är tidig lördagsmorgon och hela långa lördagen ligger framför mig. Ahh, en ledig dag som jag kan göra vad jag vill med! Kanske lite julgodisbak...Shopping till mor...Middagsmys med familjen... Ja, vi får se vad det blir! :) Avslutar ungefär som jag inledde:


Ha en underbar dag!

 
 
AnetteJ

AnetteJ

17 december 2011 08:00

Precis den stilen jag trodde du skulle ha , snygg !!! Jag har oxå olika stilar beroende på humör ! Hoppas du får en toppen lördag
kram

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

Jessica

17 december 2011 08:42

Så den levde upp till förväntningarna..? ;o)

 
Fru Eriksson

Fru Eriksson

17 december 2011 09:51

Jaa,men så är det ju...
Snygg stil ♥
Lycka Till med Julgodiset & Kram från mig som kikar in från ~ Bloggnytt ~

http://frunsblogg.blogspot.com

Jessica

17 december 2011 10:34

Niger och tackar så fint som jag kan. =) För komplimang, lyckönskan och kommentar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards