jesson

Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Halvlek

Av Jessica - 4 juli 2012 05:33




Man kan säga att första halvleken är avklarad i matchen som den här veckan utgör och det börjar bli segt nu... Det är en och en halv vecka kvar till min semester, det fina vädret har kommit till stan och just nu är jag sååå sugen på långa lata lediga dagar med sol och bad.

Alla pratar om det. Alla längtar. Men vi är många på jobbet som inte går den här veckan, utan flera stycken troppar faktiskt av allt eftersom under nästa vecka. Själv blir jag "last man standing" - jag checkar ut kl 16 nästa fredag. Om en evighet... 

Idag blir det dock gemensam sommarlunch - chefen är den förste som vinkar hej då - och hur det än är så är det snart nästa fredag, så det finns absolut ingen anledning att hänga läpp. Dessutom är jag ju en sådan där som njuter extra mycket av ledigheten precis innan den drar igång - sen bara rasslar det till och tiden flyger iväg!

 
 
AnetteJ

AnetteJ

4 juli 2012 06:07

Här räknas dagarna ner nu !!! E sååå glad att solen kommit , o hoppas den stannar !!

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

Jessica

4 juli 2012 14:27

Det hoppas jag också :o) (Du ligger en vecka före mig, spara lite sol till mig också.)

 
Ingen bild

BW

4 juli 2012 17:33

Va då "last man standing".Jag då??? Med tanke på det där med att larma blir väl jag "last man standíng" :-)))?

Jessica

4 juli 2012 20:27

Ha ha, ja, det har du baskemej rätt i. ;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards