jesson

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Fototävling - Mitt bästa sommarminne

Av Jessica - 20 augusti 2012 18:09



(KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL JAPANPHOTOXXL)

 
OBS! Det är viktigt att du gör alla tre steg ovan!
_______________________________________

Varsågod, här är tävlingsbannern som du kan använda på din blogg.

Jag ser fram emot alla härliga bidrag som jag hoppas ska komma in till tävlingen och har du ännu inte tagit bilden på ditt bästa sommarminne finns det tid till det eftersom sista dagen att mejla in din bild är den 9 september! LYCKA TILL!

 
 
AnetteJ

AnetteJ

20 augusti 2012 19:56

Jag mailar över en bild på min fisk ;0)
Glömmer aldrig de där första gångerna hon tar sitt premiär dopp !! Oavsett temperatur i vattnet är hon alltid lika glad över att få bada !!

http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

 
kerstin

kerstin

22 augusti 2012 09:21

lyckades fånga en soligt gul maskros som gör mig glad när jag ser den, dels påminner den om sommaren men också om en av de få dagar som jag och min man lyckades få tillsammans i sommar när vi hade helt olika semesterperioder :)lägger länk på bloggen!

http://thebaglady.se

 
nellie jansson

nellie jansson

22 augusti 2012 10:17

Min bild påminner mig om hur bra jag mår i närheten av havet och dessutom så påminner den mig om min bror och hur tacksam jag är över att ha honom i mitt liv.

http://nelliejansson.wordpress.com

Jessica

22 augusti 2012 12:47

Du har inte mejlat någon bild, Nellie, men den kanske kommer? :O)

 
Ingen bild

Anders B

22 augusti 2012 11:07

Baddagen är sommarens bästa dag, när stora och små, unga och gamla badar, busar och äter tårta, kräftor tillsammans. Lycka och rikedom!

 
Ingen bild

SophieP

22 augusti 2012 11:19

Min bild är från vår roadtrip runt Sverige, där vi också passerade Luleå och klättrade ut på en pir för att fiska lite. Ingen fisk blev det tyvärr, men det var en fantastiskt fin kväll!

 
Ingen bild

Jennie

22 augusti 2012 20:12

Klart att jag vill vara med och prova lyckan! Jag äääälskaratt resa och uppleva olika kulturer och måste säga att det är min passion i livet! Och självklart är min kamera min trogna följeslagare på mina resor! Jag är ensamstående med mina 2 barn men det stoppar mig inte från att resa det handlar om att prioritera och jag tycker det är härligt att få uppleva världen tillsammans med mina barn! Denna bild ar tagen från den svala skuggan under palmerna en härlig varm och klar kväll vid paradise Bay i Barbados! Där vi hadde picknick efter en lång underbar promenad på stranden! Minnen som varar för evigt!

 
Ingen bild

Peter

23 augusti 2012 22:23

Hejsan, jag har skickat ett mail nu och skrev en liten beskrivning där om det är okej.
Tack, Peter.

Jessica

23 augusti 2012 22:34


 
Ingen bild

Lars Rambäck

24 augusti 2012 08:58

Mitt bästa sommarminne är en underbar resa som min fru tog mig med på som födelsedagspresent/bröllopspresent.
Jag fick även en kamera som jag tog denna bild med strax efter resan.
Tycker den visar 2 förälskade fjärilar som sitter och tittar ut ifrån en blomma på "blomster biet" som ser lite avundsjukt ut på det förälskade paret.

 
Ingen bild

Stefan E

24 augusti 2012 11:15

Hej!
Jag har precis skickat bild och kommentar till din mail.

Mvh
Stefan

 
Andreas

Andreas

24 augusti 2012 15:51

Hej.Jag var på en plats i fjällen och skulle fiska och kom fram till tjulträsket som ligger i Ammarnäs.Mycket vacker plats.Fjäll och vatten i samma bild.Det är nog mitt bästa sommar minne.Otroligt fint ställe.

http://www.edXgebilder.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna Olsson

26 augusti 2012 10:49

Min bild visar hur roligt vi har idag och hur roligt vi hade för tusen årsedan. En gammal lek där endast en lång stav, en kniv och en pinne får omgivningen att dra på smilbanden.

 
Ingen bild

Matilda Nilsson

26 augusti 2012 19:01

Hejsan! Som jag skrev i mejlet du fick vill jag vinna för att jag älskar att fotografera, och jag vill visa och inspirera andra till att också göra det.

Min bild är på en liten mysig gränd jag och min familj besökte när vi var på en solig och varm semester i Kroatien. Det var absolut en utav sommarens stora höjdpunkter.

Tack för att jag får delta, och för att ni visar upp min tolkning av sommaren 2012.
- eemmani@hotmail.com

 
Ingen bild

Caroline Örtlund

28 augusti 2012 08:21

Jag har skickat en bild på en fisk. Den togs när jag var i Egypten första gången och blev förälskad i min nuvarande man.

 
Therese

Therese

28 augusti 2012 20:41

Jag har skickat en bild till dig på mejlen! Kortet är taget på min son Kevin 10månader som gungar! Man ser hur lycklig han är av att gunga och det är mitt bästa sommarminne!

http://Mammatherse.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anders

28 augusti 2012 21:52

Jag har skickat en kvällsbild från Bullerö i Stockholms skärgård. Vi hyrde en segelbåt och fick kanonväder hela veckan, vilket var precis vad vi behövde.

 
thien le

thien le

28 augusti 2012 22:22

Hejsan. Min dröm är att bli en väldigt känd men även bättre fotograf. I somras fyllde jag 18 år och fick en efter längtad resa till usa av mina föräldrar som födelsedagspresent som jag önskat mig sedan jag fick min första kamera, (2006). Att besöka California har alltid varit drömmen och att får en bild på Golden Gate Bridge var rena drömmen. Att står där och se den med egna ögon och bara med ett klick på kameran, så har du en bild, ett minne på över 1000 ord.

http://lekindy.blogg.se

 
Tarja

Tarja

29 augusti 2012 10:18

Skickar dig mitt bästa sommarminne Som var när jag barnen åkte en morgon till stranden och var där hela dagen och bara njöt av solen och det svalkande vattnet :). Det var en av det bästa dagarna denna sommaren.

http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gunnel

29 augusti 2012 14:29

En härlig sensommar kväll då vi tog en fika i kvällssolen efter att ha tagit upp bojen där kättingen höll på att rosta bort

 
Fride

Fride

29 augusti 2012 15:40

Skickade in en bild på min dotter och fåren.

"Första gången min dotter fick se får och lamm. Hon var överlycklig och pratade flitigt med dem genom att skrika "bääää".
Då mådde vi bra!"

http://fridamede.bloggplatsen.se

 
Alexandra

Alexandra

30 augusti 2012 05:54

Mim italienske lillebror Ricardo som jag träffade för första gången i augusti 2012 i Granada, Spanien! Han skrattar efter simturen i farmors pool!

http://holeymoley.blogg.se

 
Ingen bild

Chanti

30 augusti 2012 12:31

Jag ska skicka över en bild som jag tog i vår trädgård, vid lavendelhäcken. Häcken var full av bin hela sommaren, det surrade som bara det. Tyckte att denna bi var så rolig, för hon hade svårt att bestämma sig om hon skulle sikta sig in på rosen eller på lavendeln :o). Men det var definitivt lavendeln som var favoriten.
Och just kombinationen av lavendelduften och surrandet av alla bin som trivdes så fantastiskt bra i den, det gjorde min sommar! Därav denna bild. Hoppas du gillar den också, och kanske den får dig till och med att le. :)

 
Ingen bild

Tanja

31 augusti 2012 08:36

Min bild är på min tvååring på stranden, nergrävd i sanden. Jag kommer alltid minnas denna sommaren då casper föddes, lucas var två och vi köpte vårt hus. Denna bilden fångar den glädjen tycker jag. :D

 
Ingen bild

Johan

1 september 2012 07:09

"Livet på en sten"
Med vänlig hälsnig Johan

 
Ingen bild

Jessica

1 september 2012 15:17

Jag lyckades fånga regnbågens lysande och starka färger.En underbar känsla för varje skiftning i färg, som får mig att inse hur otroligt vackert livet verkligen är!

 
Ingen bild

Elsa Nordström

1 september 2012 20:19

Min bild är på min bästavän en härlig sommarkväll på stranden, åt mjukglass, snackade tjejsnack och bara badade och hade roligt i solnedgången. Absolut min bästa sommarminne !

 
Ingen bild

Fredrik

1 september 2012 22:44

Paus under hundträning i hemavanfjällen. Om man vill vara sig själv för en stund.

MVH
Fredrik Westerlund

 
Ingen bild

Ebba

2 september 2012 11:42

Mitt bästa sommar minne är när vi var på stranden i Varberg och det var 26 grader 

 
Ingen bild

Helena Liljeqvist

2 september 2012 13:45

Hejsan! Jag skickade in en bild på ett kryssningsfartyg i solnedgång. En underbar medelhavskryssning vi var på i somras. Lycka till allihop!

 
Ingen bild

Olof Rogbrant

2 september 2012 13:47

Är med och tävlar med en bild jag tog i Vatikanstaten. Sankt Peterskyrkan i solnedgång. Ett fantastiskt fint minne!

 
Ingen bild

Ulrika Pecher

3 september 2012 20:40

Hej! Jag mejlade in en skön sommarbild på min man och barnen som ror i solnedgången. Den är underbar för mig då vi hade så få semesterdagar tillsammans, men de dagarna blev helt fantastiska och de kan jag leva på länge.

 
Ingen bild

Tobias

4 september 2012 07:13

Att slå sig ner på en stenhäll och blicka ut över havet tillsammans med god kopp kaffe och en bulle kan ju aldrig bli ett dåligt sommarminne. Bilden är tagen i Ellös på Orust en förmiddag i augusti :-)

 
Ingen bild

Anders Ryberg

6 september 2012 23:41

Bilden på skeppskatten (titta på tassarna!) tog jag i hamnen på danska Läsö en superfin sensommardag i år!

 
Ingen bild

Johan Brink

7 september 2012 06:42

Semester på hemmaplan. Söderut mot kontinenten, men inte längre än till Fjärås. Och Bräutigams. En eller två kulor? Tre. De med mest färg.

 
Ingen bild

Julia Ringsten

7 september 2012 16:45

Tog en härlig ridtur i skogen med en av mina bästa vänner. Vi hade perfekt väder och det var väldigt mysigt, ett väldigt bra sommarminne alltså!

 
Ingen bild

jjulia-h@hotmail.com

7 september 2012 21:01

Meilar en vacker bild från en mysig kväll på Fårö, Gotland. Solen sken vackert, vattnet var varmt och det var fortfarande varmt. Härligt!

 
Lisa

Lisa

8 september 2012 20:23

Efter en kall sommar med sjukdomar och inte mycket till sol så fick jag äntligen åka till solen och värmen med min älskling!

http://honlisa.blogg.se

 
Sofie

Sofie

9 september 2012 22:20

Denna bilden togs på Sturkö i Karlskronas skärgård en tidig augustimorgon. Jag vågade inte ligga kvar i sängen eftersom det sprang en mus i väggen precis där jag sov så då satte jag mig på vår brygga och njöt av den underbara morgonen istället. Dagarna vi tillbringade på Sturkö är några av de bästa dagarna den här sommaren. I skärgården känner jag att jag hör hemma, och där mår jag bra.

http://skrivetavsofie.blogg.se

 
Amanda

Amanda

9 september 2012 23:27

Min korta beskrivning:
Denna bilden är tagen innan alla mina distansförhållanden började. Mina närmsta vänner flyttade för en månad sen ironiskt nog till samma ställe men de lämnade kvar mig här i vår hemstad. Den här bilden får mig att tänka tillbaka på den gamla goda tiden - Bilden är tagen sommaren 2011. Jag var så himla lycklig när jag tog den här bilden, jag var med mina favorit personer i världen - mina bästa vänner och vi hade sommarlov! Livet kunde inte bli bättre än det. Det är mitt bästa sommarminne.

http://www.urminsyn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 25 november 2012 14:10


   

Av Jessica - 22 november 2012 19:41


Ja, du ser rätt, det står Skapica.se i min nya header. Och bilden repeteras i det här inlägget. Men lugn, det är som det ska vara. Sidan har inte blivit kapad och/eller saboterad. Jag har pratat om det här ett tag, och nu börjar jag så smått fl...

Av Jessica - 22 november 2012 05:33


Det finns mycket vackert att se även den här årstiden om man bara tittar. Åkte förbi NK på Östra Hamngatan igår kväll och där hade de så fin julbelysning. Som kransar av ljus runt NK-loggorna på fasaden. På Kungsgatan syntes kungakronor med båd...

Av Jessica - 21 november 2012 05:46


Äntligen onsdag - en härlig dag! NyVana i småregn igår - tre personer var vi som traskade iväg, trotsandes mörkret och kylan. Det är skönt att trampa fram där i urret och framför allt är det skönt när man är hemma igen. Då är man värd en klapp på axe...

Av Jessica - 20 november 2012 05:40


Igår efter jobbet var jag så trött, så trött. Jag skulle åka och träna men hade ingen ork alls i kroppen. Med ett tryck över pannan, frusen och halvkymig, kröp jag till kojs redan vid åttatiden. Skulle läsa men somnade. Jag var vis som en gamma...

Tävlingar & utmaningar

Just nu pågår inga tävlingar eller utmaningar.

Min fotoblogg!

Skapica Photography

     

Instagram - SnapWidget

Motionssällskapet

3 besvarade frågor
Dagens citat

Veckans planer

Läser/lyssnar på just nu

 

 


 

 

   

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Jag på Spotify

Follow me on Spotify

Följ bloggen

jesson

Follow on Bloglovin

Följ mig på Twitter

 

Samarbetspartners:










 

 
Just nu buzzar jag ingenting...

     

Fler besökare

Bloggpunkten.se Toppbloggare

Blogglista.se bloggar



Vad händer i Kungsbacka?

Från när & fjärran?

Flag Counter

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards